top of page

מאמרים


הפחד שאף אחד לא מדבר עליו
הפחד שאף אחד לא מדבר עליו.הפחד האמיתי הוא לא מהגירושין עצמם. הוא לא מהדיונים, לא מהמסמכים, לא מהחתימות.הפחד האמיתי הוא מהרגע שאחרי. מהשקט.מהבית שנשאר חצי מלא.מהשאלה שלא נותנת מנוח: מי אני עכשיו? זה הפחד להסתכל במראה ולגלות פנים אחרות.לפחד שלא נזהה את עצמנו בלי התפקיד שהתרגלנו אליו.לפחד להיות לבד – לא פיזית, אלא רגשית. זה פחד מהכאב של הילדים,מהמבט שלהם ששואל בלי מילים,מהאשמה, מהספק, מהמחשבה שאולי נכשלנו. אבל יש אמת אחת שחשוב לומר בקול רם:גירושין הם לא סוף – הם מעבר.כואב, מפחיד
bottom of page
