top of page

הסכם גירושין לא מורידים מהאינטרנט

אתם לא באמת יודעים כמה הזול הוא היקר!

זה הכי זול לעשות הסכם גירושין ביניכם, ללא ייעוץ משפטי ומבלי לדעת מה הזכויות שלכם, המשמעות היא לחסוך עלות של פגישת ייעוץ אבל לשלם בלאבד זכויות שלא ידעתם על קיומן.

התחייבות למזונות גבוהים או נמוכים מבלי לדעת מה הדין שחל בנסיבות המקרה שלכם וכמה הייתם נדרשים לשלם אם הייתם מגיעים לבית המשפט- זה מחיר יקר, כי אח"כ לא תוכלו לשנות את ההסכם.

הסכמה שכל צד נשאר עם הזכויות הסוציאליות והפנסיוניות מבלי לדעת על מה וויתרתם- זה מחיר יקר, כי אח"כ לא תוכלו לקבל את מה שוויתרתם בחזרה.

חלוקה שוויונית בדירת המגורים כי הבית רשום על שם שניכם- יעלה לכם מחיר מאוד יקר, כי אם צד לא ישלם מזונות לא יהא לכם מאיפה להיפרע, כי טרטרתם את ילדכם לעזוב את הבית כשהייתה לכם אפשרות משפטית אחרת שלא ידעתם עליה- כי בחרתם בזול שהוא הכי יקר!

לחתום על הסכם גירושין ללא ייעוץ משפטי זה לגזור את העתיד שלכם לגיהנום, כי אתם חותמים על לאבד את מה שלא ידעתם שיש לכם ואתם חותמים על לתת את מה שלא הייתם צריכים לתת!

את המחיר של החיסכון בליווי והייעוץ המשפטי אתם תשלמו שנים ארוכות ובבכיה לדורות, אז עצרו רגע אחד!

תצילו את עצמכם ואת עתידכם ותאמו פגישת ייעוץ עוד היום, עם עו"ד מורן גוהר אשר כיהנה כמשפטנית בבית המשפט לענייני משפחה, לייעוץ אישי עבורכם וליווי משפטי להסכם גירושין.

טל 03-6297666

סניף ראשי- תל אביב, רח' ריב"ל 1.

סניף משני- ראשון לציון, רח' החלמונית 22.

סניף צפון- חיפה, רח' שיבת ציון 20.

בקרוב סניף ירושלים!

gohar-law.com

פוסטים אחרונים

הצג הכול
הודעות האחרונות
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page